Založ si blog

Láska

Láska je zvláštny cit,

ktorý si mi dal pocítiť.

Láska je niečo zvláštne,

je to bolestivé, ale aj krásne.

Je to to, najkrajšie na svete,

keď sa dve slová stretnú vo vete.

To najkrajšie slovné spojenie,

ktoré vyvoláva zvláštne chvenie.

Je to to, po čom každý túži

a pri stretnutí s ňou sa mu srdce rozbúši.

Je to všetko, čo práve prežívame,

o čom po nociach snívame,

Niečo, v čo dúfame, že nikdy neskončí,

že nás láska bude držať naveky v náručí.

Máme jeden druhého a to nám je nám ku šťastiu postačujúce

Iba ty a ja a naše telá po sebe túžiace

Láska je krajšia ako vznášanie sa v oblakoch

Už len keď ma pobozkáš ostávam v úžasoch

Je mi s tebou neopísateľne

Ešte je to stále na neuverenie

Mám to najkrajšie, čo môžem mať!

Teba chcem mať stále pri sebe a stále ťa ľúbiť

A nikdy v živote ti nechcem ublížiť

Nevypovedané

08.08.2015

Čítať ti toto asi nikdy nedám, ale raz to možno vydám… V ten deň som ti povedala, že znova začnem písať básne, ale nepovedala som ti prečo vlastne. Nie je všetko len o prachoch, ale život je hlavne o vzťahoch. Štyri roky som sa ich bála ako čert sväteného kríža a teraz sa bojím, že som z tej cesty zišla. Povedal si, že sa nič nezmení, tak mi teraz [...]

Vzťahy sú zvláštne

26.07.2015

Vzťahy sú zvláštne Vzťahy sú ako keď svetlo zhasne Keď máš niekoho koho ľúbiš je to romantika A keď si sám počúvaš iba ako strojček v hodinách tyká Vzťahy sú ružové a čierne Keď si to vezmeme takto farebne Ružová je lásky vyznanie A čierna veľké sklamanie Vzťahy sú ako lode Nikdy nevieš ku akej dojdeš Možno to bude gondola a ty si povieš láska [...]

Mišine narodky

22.07.2015

Bol to jeden z tých piatkov, keď sa u nás neočakával žiadny nával, keďže študenti z mesta boli preč a vzhľadom na konečne celkom dobré počasie, sme predpokladali, že aj ostatní budú rozlezení po rodinách a chatách. Aj napriek tomu, že sme sa deň predtým dali s Mišou celkom slušne dole, plán bol vyraziť osláviť narodky. Veď 25, tak čo by sme to nezapili aj dva [...]

Rafah

Abbás: Útoku na Rafah môžu zabrániť len Spojené štáty

28.04.2024 13:30

Plánovanej pozemnej operácii izraelskej armády v Rafahu na juhu Pásma Gazy môžu zabrániť iba Spojené štáty, uviedol Mahmúd Abbás.

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10500x
Priemerná čítanosť článkov: 1500x

Autor blogu

Kategórie