Založ si blog

Nevypovedané

Čítať ti toto asi nikdy nedám,

ale raz to možno vydám…

V ten deň som ti povedala, že znova začnem písať básne,

ale nepovedala som ti prečo vlastne.

Nie je všetko len o prachoch,

ale život je hlavne o vzťahoch.

 

Štyri roky som sa ich bála ako čert sväteného kríža

a teraz sa bojím, že som z tej cesty zišla.

Povedal si, že sa nič nezmení,

tak mi teraz povedz odkiaľ to všetko pramení.

 

Prečo som zrazu stratená?

Prečo som zrazu zmätená?

Prečo neviem nájsť samu seba?

Prečo myslím len teba?

 

Viem, že byť spolu, by bolo ťažké,

preto píšem tieto básne…

Vzťahy sú zvláštne

26.07.2015

Vzťahy sú zvláštne Vzťahy sú ako keď svetlo zhasne Keď máš niekoho koho ľúbiš je to romantika A keď si sám počúvaš iba ako strojček v hodinách tyká Vzťahy sú ružové a čierne Keď si to vezmeme takto farebne Ružová je lásky vyznanie A čierna veľké sklamanie Vzťahy sú ako lode Nikdy nevieš ku akej dojdeš Možno to bude gondola a ty si povieš láska [...]

Mišine narodky

22.07.2015

Bol to jeden z tých piatkov, keď sa u nás neočakával žiadny nával, keďže študenti z mesta boli preč a vzhľadom na konečne celkom dobré počasie, sme predpokladali, že aj ostatní budú rozlezení po rodinách a chatách. Aj napriek tomu, že sme sa deň predtým dali s Mišou celkom slušne dole, plán bol vyraziť osláviť narodky. Veď 25, tak čo by sme to nezapili aj dva [...]

Vtedy

22.07.2015

Všetko sa to začalo ani som nevedela kedy. Zistila som, až keď si mi povedal, bolo to vtedy. Prebral si ma zo spánku ako princ Ruženku, v ktorom sa mi snívalo že nespoznám už lásku. A láska sa predsa objavila, a ja som myslela, že som pôdu pod nohami stratila. Nesmelý prvý bozk, prvé letmé dotyky, v bruchu motýle a stále sa teším na naše spoločné chvíle. Milujem ťa [...]

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10484x
Priemerná čítanosť článkov: 1498x

Autor blogu

Kategórie