Založ si blog

Vzťahy sú zvláštne

Vzťahy sú zvláštne

Vzťahy sú ako keď svetlo zhasne

Keď máš niekoho koho ľúbiš je to romantika

A keď si sám počúvaš iba ako strojček v hodinách tyká

 

Vzťahy sú ružové a čierne

Keď si to vezmeme takto farebne

Ružová je lásky vyznanie

A čierna veľké sklamanie

 

Vzťahy sú ako lode

Nikdy nevieš ku akej dojdeš

Možno to bude gondola a ty si povieš láska mi život rozsvietila

A možno to bude tanker a ty si povieš láska mi život zničila

 

Vzťahy majú rôzne príchute

A je len na vás ako ich vychutnávate

Keď príde hádka, láska je trpká ako trnka

Pri uzmierení zas sladká ako pôlka

 

Vzťahy sú ako harmonika

A hráč, ktorý do nej fúka

Keď mu na tom záleží, vznikne krásna muzika

Keď si to len odfúka, je z toho len trápenie publika

Nevypovedané

08.08.2015

Čítať ti toto asi nikdy nedám, ale raz to možno vydám… V ten deň som ti povedala, že znova začnem písať básne, ale nepovedala som ti prečo vlastne. Nie je všetko len o prachoch, ale život je hlavne o vzťahoch. Štyri roky som sa ich bála ako čert sväteného kríža a teraz sa bojím, že som z tej cesty zišla. Povedal si, že sa nič nezmení, tak mi teraz [...]

Mišine narodky

22.07.2015

Bol to jeden z tých piatkov, keď sa u nás neočakával žiadny nával, keďže študenti z mesta boli preč a vzhľadom na konečne celkom dobré počasie, sme predpokladali, že aj ostatní budú rozlezení po rodinách a chatách. Aj napriek tomu, že sme sa deň predtým dali s Mišou celkom slušne dole, plán bol vyraziť osláviť narodky. Veď 25, tak čo by sme to nezapili aj dva [...]

Vtedy

22.07.2015

Všetko sa to začalo ani som nevedela kedy. Zistila som, až keď si mi povedal, bolo to vtedy. Prebral si ma zo spánku ako princ Ruženku, v ktorom sa mi snívalo že nespoznám už lásku. A láska sa predsa objavila, a ja som myslela, že som pôdu pod nohami stratila. Nesmelý prvý bozk, prvé letmé dotyky, v bruchu motýle a stále sa teším na naše spoločné chvíle. Milujem ťa [...]

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10466x
Priemerná čítanosť článkov: 1495x

Autor blogu

Kategórie