Založ si blog

Začiatok

Do prdele. Koniec septembra a prachy z leta nikde… A akože, kde som ich všetky dala. Touto otázkou som sa zapodievala už asi týždeň. Študovala som, takže som sa nemusela báť, že by som nemala čo jesť, ale zase ani doma sedieť nebolo bohviečo. Hľadaním brigády som sa však tiež nešla potrhať, keďže študentské heslo dáko bolo, dáko bude platilo na 100 percent. A na chľast a cigarety sa vždy nejakým zázrakom nájde.

Tak sme nejakým zázrakom našli pár korún a vybrali sa so spolužiačkami žúrovať. Znie to lepšie, ako sa len bohapusto ožrať. Objavili sme nový podnik, ktorý sme dovtedy nepoznali. Taký väčší pub s juke boxom a v piatky a soboty s dj-om, resp. púšťačom najlepšie na želanie, lebo niektoré piatky to inak nešlo, ale to som už vpredu.

S babami sme sa usadili, a keďže, keď sa stretne desať báb pokope, tak zábava je zaručená a drinky lietali jeden za druhým. Tak to tak aj dopadlo, alkohol stúpal do hlavy a klesal do močového mechúra. Ladne som sa postavila, že idem na toaletu, kam som sa aj chcela ako dáma odplížiť. Na moje nešťastie a následné šťastie, som zakopla o schodík. Ktorý debil ho tam naprojektoval nepochopím doteraz. Ako som sa tam rozpľasla ako žaba, zbadal to majiteľ toho podniku, ktorý hneď ku mne doletel, či som v poriadku. No samozrejme som bola, veď už čo by sa stalo ožratému (ešte bude jedna story, v ktorej si tiež pripomenieme, že ožratí prežijú všetko). Keď som sa ako tak pozviechala, išla som vykonať vytúženú potrebu a cestou späť som sa pristavila pri bare, aby som slušne poďakovala za pomoc pri dvíhaní sa a medzi rečou tresla, či nepotrebujú brigádničku. Majiteľ – inak volá sa Milo, si ma obzrel a vraví, že na piatok by niekoho skutočne potreboval. A bolo to tam. S vidinou peňazí som obetovala nočné párty s kamošmi, pričom som ani len netušila, že jedna obrovská párty práve začína. A keď vravím obrovská, tak myslím skutočne gigantická.

 

Nevypovedané

08.08.2015

Čítať ti toto asi nikdy nedám, ale raz to možno vydám… V ten deň som ti povedala, že znova začnem písať básne, ale nepovedala som ti prečo vlastne. Nie je všetko len o prachoch, ale život je hlavne o vzťahoch. Štyri roky som sa ich bála ako čert sväteného kríža a teraz sa bojím, že som z tej cesty zišla. Povedal si, že sa nič nezmení, tak mi teraz [...]

Vzťahy sú zvláštne

26.07.2015

Vzťahy sú zvláštne Vzťahy sú ako keď svetlo zhasne Keď máš niekoho koho ľúbiš je to romantika A keď si sám počúvaš iba ako strojček v hodinách tyká Vzťahy sú ružové a čierne Keď si to vezmeme takto farebne Ružová je lásky vyznanie A čierna veľké sklamanie Vzťahy sú ako lode Nikdy nevieš ku akej dojdeš Možno to bude gondola a ty si povieš láska [...]

Mišine narodky

22.07.2015

Bol to jeden z tých piatkov, keď sa u nás neočakával žiadny nával, keďže študenti z mesta boli preč a vzhľadom na konečne celkom dobré počasie, sme predpokladali, že aj ostatní budú rozlezení po rodinách a chatách. Aj napriek tomu, že sme sa deň predtým dali s Mišou celkom slušne dole, plán bol vyraziť osláviť narodky. Veď 25, tak čo by sme to nezapili aj dva [...]

Baltimore most loď nákladná

Po zrútení mosta v Baltimore našli telá dvoch zo šiestich nezvestných osôb

28.03.2024 10:12

Obrovská nákladná loď, ktorú nebolo možné ovládať a následne narazila do mosta, absolvovala predtým v miestnom prístave „bežnú údržbu motora“.

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10467x
Priemerná čítanosť článkov: 1495x

Autor blogu

Kategórie