Založ si blog

Archív: júl, 2015

Vzťahy sú zvláštne

Vzťahy sú zvláštne Vzťahy sú ako keď svetlo zhasne Keď máš niekoho koho ľúbiš je to romantika A keď si sám počúvaš iba ako strojček v hodinách tyká Vzťahy sú ružové a čierne Keď si to vezmeme takto farebne Ružová je lásky vyznanie A čierna veľké sklamanie Vzťahy sú ako lode Nikdy nevieš ku akej dojdeš Možno to bude gondola a ty si povieš láska […]

Pokračovanie článku

Mišine narodky

Bol to jeden z tých piatkov, keď sa u nás neočakával žiadny nával, keďže študenti z mesta boli preč a vzhľadom na konečne celkom dobré počasie, sme predpokladali, že aj ostatní budú rozlezení po rodinách a chatách. Aj napriek tomu, že sme sa deň predtým dali s Mišou celkom slušne dole, plán bol vyraziť osláviť narodky. Veď 25, tak čo by sme to nezapili aj dva […]

Pokračovanie článku

Vtedy

Všetko sa to začalo ani som nevedela kedy. Zistila som, až keď si mi povedal, bolo to vtedy. Prebral si ma zo spánku ako princ Ruženku, v ktorom sa mi snívalo že nespoznám už lásku. A láska sa predsa objavila, a ja som myslela, že som pôdu pod nohami stratila. Nesmelý prvý bozk, prvé letmé dotyky, v bruchu motýle a stále sa teším na naše spoločné chvíle. Milujem ťa […]

Pokračovanie článku

Smútok

Bol si smutný a ja tiež, ale to vlastne všetko vieš. Chcela som vedieť prečo to tak je, prečo ti úsmev tvár nepokryje. Niekedy je lepšie nechať si to pre seba a možno myslieť len na seba. Niekedy zas lepšie dostať to von, tak ako vzduch vytláča akordeón. Je to každého osobná vec, ale smútok nie je dobrý votrelec. Treba ho dostať zo seba von, tak ako vzduch vytláča […]

Pokračovanie článku

Láska

Láska je zvláštny cit, ktorý si mi dal pocítiť. Láska je niečo zvláštne, je to bolestivé, ale aj krásne. Je to to, najkrajšie na svete, keď sa dve slová stretnú vo vete. To najkrajšie slovné spojenie, ktoré vyvoláva zvláštne chvenie. Je to to, po čom každý túži a pri stretnutí s ňou sa mu srdce rozbúši. Je to všetko, čo práve prežívame, o čom po nociach […]

Pokračovanie článku

Začiatok

Do prdele. Koniec septembra a prachy z leta nikde… A akože, kde som ich všetky dala. Touto otázkou som sa zapodievala už asi týždeň. Študovala som, takže som sa nemusela báť, že by som nemala čo jesť, ale zase ani doma sedieť nebolo bohviečo. Hľadaním brigády som sa však tiež nešla potrhať, keďže študentské heslo dáko bolo, dáko bude platilo na 100 percent. […]

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 10476x
Priemerná čítanosť článkov: 1497x

Autor blogu

Kategórie